Termeni și condiții

Site-ul www.bizobike.ro denumit în continuare Bizobike Romania sau Site-ul este aflat în folosința SC Bizobike SRL, C.I.F.: 36030967, Nr. Reg. Com.: J40/6365/2016, Cont: RO75INGB0000999905841289, ING, Splaiul Unirii nr. 96, Sector 4, Bucuresti, Romania  societatea avand drept exclusiv de proprietate intelectuală asupra conținutului Site-ului, fiind denumită în continuare deținătorul Site-ului/Vânzator.

Prin intermediul site-ului Bizobike Romania, SC Bizobike SRL, în calitate de vânzător, asigură vânzarea de bunuri și/sau servicii exclusiv clienților persoane fizice și juridice care acceseaza Site-ul în calitate de cumparatori. Următorii termeni vor fi definiți după cum urmează:

Utilizator – orice persoană fizică ce accesează Site-ul în vederea consultării ofertei comerciale a deținatorului de Site, indiferent dacă plasează sau nu o Comandă pentru cumpărarea de produse/servicii;

Client – orice persoană fizică ce accesează Site-ul și plasează o Comandă în vederea cumpărării de produse/servicii în nume propriu sau ca reprezentant al unei persoane juridice;

Cumpărător – Clientul (persoana fizică sau juridică) care a încheiat un Contract cu deținatorul Site-ului conform definiției date contractului în cele ce urmează; Clietul persoană fizică este denumit în cele ce urmează și Consumator;

Cont – secțiunea din Site formată dintr-o adresă de e-mail și o parolă care permite Cumpărătorului transmiterea Comenzii și care conține informații despre Client/Cumpărător;

Produse, bunuri și servicii – orice produs, bun sau serviciu ce urmează a fi furnizate de către Vânzător Cumpărătorului ca urmare a Contractului încheiat;

Comanda – solicitarea transmisă în format eletronic prin care cumpărătorul își manifestă intenția de a achiziționa bunuri sau servicii prezentate în oferta magazinului online Bizobike Romania;

Contract – Comanda confirmată telefonic (prin apel telefonic de confirmare din partea Vânzătorului către Cumpărator) sau electronic (prin transmiterea unui email/mesaj electronic de confirmare din partea Vânzătorului către Cumpărator).

Conținut – toate informațiile publicate pe Site care pot fi vizualizate/accesate prin utilizarea unui echipament electronic.

Termenii și condițiile generale prevăzute în continuare se vor aplica tuturor vânzărilor de bunuri și servicii de către SC Bizobike SRL în cadrul site-ului www.bizobike.ro.

1. INTRODUCERE

Aceste conditii generale stabilesc regulile, modul si conditiile de cumparare-vanzare prin intermediul magazinului online www.bizobike.ro, totodata reprezinta un contract de cumparare-vanzare intre SC Bizobike SRL si Client.
SC Bizobike SRL, da clientului posibilitatea de a cumpara produsele oferite prin intermediul magazinului online prin plasarea de comanda si achitarea pretului respectiv de vanzare. Clientul poate efectua comenzi de cumparare a produselor oferite prin intermediul site-ului doar dupa ce si-a dat acordul cu conditiile generale prezente, prin aceasta angajandu-se sa le respecte.

Utilizarea site-ului (incluzand accesul, navigarea si cumpararea produselor de pe acest site) constituie un acord implicit de respectare a termenilor si conditiilor enuntate in cuprinsul prezentului document cu toate efectele si consecintele ce decurg din aceasta.
Sub denumirea „Client” se întelege o persoana fizica sau juridica care si-a dat acordul cu conditiile generale prezente.

Pentru a plasa o comanda, clientului nu i se va solicitata crearea unui cont, fiind necesare numai completarea campurilor evidentiate pentru facturare si livrare a comenzii. Clientul garanteaza ca datele introduse in formularul de inregistrare/comanda sunt adevarate, complete si exacte. Publicarea caracteristicilor principale ale produselor si a pretului lor de vanzare pe site-ul www.bizobike.ro in esenta sa reprezinta o invitatie publica în sensul art. 290, al. 1 din Legea Comerciala pentru plasarea unui ordin de cumparare in concordanta cu acestea. Fiecare ordin de cumparare plasat de client prin magazinul online, in baza acestor conditii generale, este realizat ca rezultat al executiei contractului de cumparare-vânzare dintre parti.

2. PROCEDURA DE PLASARE A COMENZII DE CUMPARARE

Procesul de cumparare incepe dupa ce clientul a ales produsul si a introdus specificatiile dorite.
Comanda se plaseaza din cosul de cumparaturi prin accesarea butonului „Finalizare comanda”.

Inainte de a comanda produsele dorite din magazinul online, clientul trebuie sa verifice daca in cosul de cumparaturi figureaza pana in momentul respectiv produsele dorite, alaturi de specificatiile corecte, cantitate si pret. In continuare, clientul trebuie sa completeze pasii pentru finalizarea comenzii prin completarea campurilor puse la dispozitie (nume complet, adresa,telefon, modalitate de plata, modalitate de livrare, alte informatii etc).

Daca nu se completeaza toate campurile obligatorii, comanda nu poate fi plasata.
In cazul în care clientul a introdus e-mailul gresit, adresa si/sau un numar de telefon nevalid, incomplet sau gresit, comanda este considerata nevalida si magazinul online nu este obligat si nici angajat in executarea acesteia.

– Comanda plasata pe site este confirmata printr-un e-mail trimis la adresa de e-mail a clientului.
– Toate preturile produselor din magazin sunt afisate în ron si reprezinta preturile finale de cumparare.
– Preturile sunt unitare si nu includ costurile de livrare, daca nu este precizat altfel.

3. METODE DE PLATA SI LIVRAREA PRODUSELOR

1. Plata produselor

Pentru orice comanda de pe site-ul www.bizobike.ro, poti alege una dintre modalitatile de plata prezentate mai jos:

I. Plata ramburs (numerar)
Daca doriti sa efectuati plata ramburs, la livrare veti achita in lei valoarea integrala a comenzii, direct curierului care aduce produsul. In colet veti gasi si factura    aferenta comenzii, in original.

II. Plata numerar sau cu cardul (la sediul nostru)
In cazul in care preluati comanda de la sediul nostru, puteti achita contravaloarea acesteia in numerar sau cu cardul, la momentul ridicarii acesteia.

2.  Livrarea produselor

Toate produsele Bizobike Romania sunt livrate numai prin intermediul serviciului de curierat Fan Courier.
Termenul de livrare pentru comenzile efectuate pe site-ul www.bizobike.ro variaza intre 1 si 3 zile lucratoare, in functie de localitatea destinatara. In momentul ridicarii comenzii de catre curier, aveti posibilitatea de a solicita nr. AWB pe care il puteti introduce pe site-ul https://www.fancourier.ro/awb-tracking/ pentru afla statusul livrarii. In ziua in care se efectueaza livrarea veti fi contactat de curier printr-un sms cu intervalul orar in care va ajunge la adresa si veti avea un nr. de telefon la dispozitie pentru contactarea agentului zonal.

3.  Cheltuieli de livrare

Taxele de transport vor fi suportate integral de catre Bizobike Romania. Comenzile se pot trimite in Bucuresti si in tara, indiferent de numarul produselor comandate, in locatiile Fan Courier. Pentru livrari internationale, va rugam sa ne contactati.

SC Bizobike SRL va depune toate diligentele pentru a respecta termenele de livrare mentionate pe site. Totusi, nu putem fi considerati responsabili de eventuale intarzieri de livrare sau pierderi de colete provocate de catre un tert, de catre consumator sau de o cauza imprevizibila si insurmontabila precum cazul de forta majora.

Produsul este predat clientului sau unei terte persoane care o va receptiona si va confirma primirea produsului în numele clientului, semnand documentele de livrare. In cazul in care clientul nu a fost prezent în termenul de livrare la adresa indicata de acesta sau nu s-au asigurat accesul si conditiile necesare predarii marfii in acest termen, compania este exonerata de obligatia sa de a livra marfa comandata. Clientul isi poate reafirma dorinta de a primi marfa si dupa expirarea termenului de livrare in care nu a fost gasit la adresa respectiva, acoperind toate costurile de la a doua livrare.

4.  Colete neridicate si returnate

Clientul nu este exonerat de obligatia de plata a facturii in cazul in care, produsele trimise nu au fost ridicate de la Curier, in termen de 3 zile de la primirea notificarii de livrare. Cheltuielile cauzate de expedierea tur-retur, vor fi evidentiate si adaugate la factura comenzii returnate. In acest caz, SC BIZOBIKE SRL isi rezerva dreptul de a cere atat plata integrala a facturii, cat si a cheltuielilor de curier tur – retur.

5.  Disponibilitatea produselor

Livrarea produsele comandate se realizeaza in termen de 1-7 zile lucratoare incepand cu data comenzii dumneavoastra. Daca din motive obiective (probleme tehnice sau indisponibilitate) nu putem sa realizam comanda dvs. ne angajam sa va anuntam de indisponibilitatea temporara si cum putem remedia problema.

6. Inregistrarea si confirmarea comenzii

Produsele aflate în oferta magazinului se pot vinde numai în baza unei Comenzi.
Comanda se va procesa conform prevederilor de mai jos.

ATENȚIE! O Comandă neconfirmată nu presupune o rezervare a produselor.
Comenzile sunt procesate și onorate în ordinea cronologică în care au fost înregistrate.

Prin lansarea unei Comenzi, cumpărătorul este de acord cu forma de comunicare prin care vânzătorul își desfășoară operațiunile (electronic).
O Comandă plasată pe Site cuprinde:
– bunurile/serviciile regăsite în oferta magazinului;
– mențiuni clare cu privire la datele de facturare, livrare precum și alte mențiuni speciale;
– specificațiile Cumpărătorului.

4. DREPTURI DE AUTOR

Intregul continut al site-ului www.bizobike.ro ( baze de date, texte, imagini, logo-uri, elemente grafice, concepte creative etc.) este proprietatea SC Bizobike SRL si este aparat de legile in vigoare pentru protectia drepturilor de autor. Folosirea fara acordul proprietarului a oricaror elemente enumerate mai sus, se pedepseste in conformitate cu legile in vigoare. Imaginile produselor, descrierile, specificatiile, materialele video etc. sunt publicate cu acordul implicit sau explicit al detinatorilor de drepturi, cu respectarea legilor copyright-ului.

5. DECLINAREA RESPONSABILITATII

SC Bizobike SRL nu isi asuma responsabilitatea pentru greselile de tiparire sau afisare, in ceea ce priveste preturi, caracteristici, imagini etc. In eventualitatea in care pretul produsului sau unele caracteristici ale acestuia au fost gresit introduse in bazele noastre de date sau afisate gresit, iar livrarea nu s-a efectuat, SC Bizobike SRL isi rezerva dreptul de a anula livrarea respectivului produs si de a anunta clientul in cel mai scurt timp despre eroarea aparuta.

Imaginile produselor sunt prezentate pe website cu titlu de exemplu cat si poze reale ale produselor, dar produsele livrate pot diferi din punct de vedere al nuantelor de culoare, fapt datorat diferentelor de culoare intre nuantele digitale, prezentate pe monitor si nuantele tiparite. Valoarea maxima a obligatiilor SC Bizobike SRL, fata de orice client, in cazul nelivrarii sau livrarii necorespunzatoare, este valoarea sumelor incasate de SC Bizobike SRL de la clientul respectiv. Dupa depasirea termenului de 14 zile pentru returnarea produselor, clientul nu mai poate pretinde catre SC Bizobike SRL returnarea banilor in nici un fel si deasemenea, nici returnarea produselor.

6. RETURNAREA PRODUSELOR

Consumatorul are dreptul de a denunta unilateral contractul la distanta, in termen de 14 zile lucratoare, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv. Singurele costuri care pot cadea in sarcina consumatorului sunt cheltuielile directe de returnare a produselor.

Conform OUG 34 din 2014: consumator – orice persoana fizica sau grup de persoane fizice constituite în asociatii, asa cum sunt definite la art. 2  pct. 2  din Ordonanta Guvernului nr. 21/1992 privind protectia consumatorilor,  republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;

Consumatorul poate solicita returnarea produselor in urmatoarele situatii:

Daca produsul nu este conform cu specificatiile de pe site. In acest caz, consumatorul poate opta pentru inlocuirea produsului conform specificatiilor sau rambursarea integrala a contravalorii. Daca se agreeaza inlocuirea cu un alt produs mai scump, se va achita diferenta pana la valoarea produsului mai scump, iar daca se inlocuieste cu un produs mai ieftin, SC Bizobike SRL va returna diferenta.
Produse ce au fost livrate gresit, alte produse decat cele solicitate pe site prin comanda ferma. Consumatorul va returna produsul pentru inlocuire, fara sa mai achite cheltuieli de transport. In acest caz poate opta pentru inlocuire sau rambursarea integrala a contravalorii.
Rambursarea sumei se va face in cel mult 14 zile de la data returnarii produsului.
Produsele returnate trebuie sa fie in aceeasi stare ca si la expediere si sa fie insotite de factura fiscala. Detalii despre legislatia comertului pe Internet gasesti pe: http://www.legi-internet.ro/

7. GARANTIA PRODUSELOR BIZOBIKE ROMANIA

Termenul de garantie pentru produsele comercializate pe www.bizobike.ro este de 2 ani.
Pentru aceasta perioada consumatorul va beneficia automat de inlocuirea produsului la aparitia lipsei de conformitate cu exceptia cazurilor in care lipsa de conformitate este minora sau se datoreaza utilizarii necorespunzatoare a produselor.

Produsul care prezinta o lipsa de conformitate va fi inlocuit direct, fara a mai exista un drept de optiune intre reparare si inlocuire. In acest caz consumatorul preda vanzatorului produsul, iar vanzatorul il inlocuieste. La cererea consumatorului, SC Bizobike SRL va restitui valoarea produsului, atunci cand apare lipsa de conformitate fata de specificatiile tehnice enuntate in descrierea produsului.

8. DATE CU CARACTER PERSONAL

Datele cu caracter personal comunicate de client nu vor fi facute publice conform Legii de protectia datelor cu caracter personal si Codului de procedura fiscala.

Informatiile pe care ni le comunicati sunt necesare pentru prelucrarea si livrarea comenzilor precum si pentru emiterea facturilor. Absenta acestor informatii poate antrena anularea comenzii dumneavoastra. Prin comandarea produselor pe site-ul www.bizobike.ro va angajati sa ne furnizati informatii corecte si valabile. SC BIZOBIKE SRL are obligatia de a administra in conditii de siguranta si numai pentru scopurile specificate, datele personale pe care ni le furnizati despre dumneavoastra.

Astfel, SC Bizobike SRL poate notifica utilizatorii privind ofertele curente prin newsletterul saptamanal, si poate trimite felicitari sau alte mesaje speciale. Orice utilizator care a furnizat explicit adresa sa de email pe site-ul www.bizobike.ro poate opta pentru stergerea acesteia din baza noastra de date.

9. PROPRIETATEA INTELECTUALA

Utilizatorul declară în mod expres că a luat la cunoștinţă de faptul că toată creația grafică și conținutul Site-ului sunt proprietatea Bizobike Romania. Fac excepție informaţiile și elementele grafice înregistrate de Utilizatori, precum și semnele grafice aparținând altor entități.
Utilizatorul acceptă că orice software folosit în legătură cu serviciile oferite de Site conţin informaţii confidenţiale și aflate sub drept de proprietate, fiind protejate de legile privind dreptul de proprietate intelectuală, industrială și alte legi aplicabile.

Utilizatorul se obligă să nu reproducă, să nu copieze, să nu vândă sau să exploateze serviciile, informaţiile și/sau materialele audio-video la care are acces ca urmare a utilizării acestui Site, în parte sau complet.

Utilizatorului îi este interzisă modificarea, închirierea, cedarea, împrumutul, vânzarea, distribuţia sau crearea unor materiale derivate bazate pe serviciile sau programele folosite în cadrul Site-ului.
Acest Conţinut nu poate fi descărcat, copiat, reprodus, distribuit, transmis, difuzat, afișat, vândut, licenţiat sau exploatat în alt fel în niciun alt scop, fără acordul prealabil scris al Bizobike Romania sau al licenţiatorilor Bizobike Romania (dacă este cazul). Bizobike Romania și licenţiatorii acestuia își rezervă toate drepturile care nu sunt acordate expres în sau asupra Conţinutului lor.

Fotografiile prezentate au caracter informativ și pot conține accesorii ce nu sunt incluse în pachetul standard al produsului.
Specificațiile tehnice sunt informative, pot fi schimbate fără nevoia de înștiințare prealabilă și nu constituie obligativitate contractuală.

10. REZOLVAREA LITIGIILOR

SC Bizobike SRL incearca si doreste solutionarea eventualelor litigii pe cale amiabila. In cazul in care nu s-a reusit stingerea conflictului pe cale amiabila, competenta revine instantelor de judecata competente. Fiind de acord cu acesti Termeni si Conditii, clientul isi asuma in totalitate raspunderea. Forta majora invocata si probata de una din parti in conditiile legii, exonereaza partile de obligatii – cu exceptia obligatiei de plata pentru serviciile prestate pana la aparitia ei – pe intreaga durata a fortei majore.

11. ASISTENTA SI SOLUTIONAREA PROBLEMELOR

Pentru informatii suplimentare, asistenta si rezolvarea problemelor va rugam sa ne contactezi la numarul de telefon afisat la contact sau prin e-mail. Programul este de luni pana vineri, intre ora 9:00- 17:30, cu exceptia sarbatorilor legale sau a unor evenimente speciale pe care le vom anunta pe site.
Aceste Conditii generale intra în vigoare la data de 01 Aprilie 2017.
SC Bizobike SRL isi rezerva dreptul de a le modifica în orice moment, publicand in acelasi timp modificarile respective pe site-ul www.bizobike.ro, impreuna cu o notificare privind publicarea acestora. Modificarile ulterioare in conditiile generale nu afecteaza relatiile contractuale dintre client si SC Bizobike SRL, pentru comenzile plasate anterior acestor modificari.

12. RASPUNDERE

Utilizatorul declară în mod expres că acceptă următoarele condiţii:
1. utilizarea serviciilor puse la dispoziţie/plasarea Comenzilor pe Site se face pe propria răspundere. Deținătorul Bizobike Romania este absolvit în mod expres de orice răspundere, inclusiv, dar nu limitat la garanţiile indirecte de vânzare sau de conformitate cu specificaţiile pentru un anume scop.
2. Deținatorul site-ului nu oferă nici o garanţie că:
– produsele/serviciile îndeplinesc toate cerinţele utilizatorilor;
– serviciile vor fi neîntrerupte, la timp, sigure sau fără erori;
– erorile de program vor fi corectate.
3. Utilizatorul care își bazează deciziile, acţiunile sau inacţiunea sa pe informaţiile conţinute în acest website își asumă răspunderea integrală pentru eventualele pierderi suferite;

13. LIMITAREA RASPUNDERII

Utilizatorul acceptă în mod expres că deținătorul Site-ului nu va fi răspunzător pentru nici un fel de daune sau prejudicii directe, indirecte, accidentale, speciale, inclusiv, dar nu limitat la prejudicii prin pierdere de profit, posibilitatea de folosire, date sau alte pierderi intangibile sau incomensurabile (chiar dacă deținatorul a fost anterior informat despre posibilitatea apariţiei unor asemenea pierderi), rezultând din:
– utilizarea sau imposibilitatea utilizării produselor Bizobike Romania;
– acces neautorizat la sau deteriorarea transmisiilor sau datelor Utilizatorului;
– declaraţii sau acţiuni ale unei terţe parţi asupra produselor Site-ului;
– orice altă problemă legată de produsele Site-ului.